gammel-trosan


Har funderat lite på det här med cirkus-gymnasium.. Vad är poängen med den linjen? Är det precis som ett vanligt gymnasium fast med lite cirkus-inriktning eller är det bara cirkuslektioner? Men den största frågan är ju; vad blir man sen? Clown? Akrobatisk hund? Lindansare?
Fast dom lär väl ha haft mycket roligare än vad jag hade på Barn och Fritid. Gymnasiet i sig var ju kul, men inte lektionerna. Så då återstår väl rasten och lunchen som det positiva..

Senaste
Idag när jag var på stan upptäckte jag att jag hade tagit på mig trosorna ut-och-in. Det upptäckte jag när jag satt och åt och byxorna liksom blev för låga bak i rumpan. Så för att inte visa stjärtskåran var jag tvungen att slita lite i trosorna för att dölja härligheten. Så då visste jag inte om jag skulle flasha troslappen eller stjärtskåran, men jag valde lappen. (Jag satt ju faktiskt på ett lunchställe). Kände mig precis som att jag inte hade haft tid att tvätta på flera veckor och att jag nu hade börjat använda "smutsiga" trosor ut-och-in bara för att slippa tvätta.

Egentligen skulle detta inlägg handlat om min möhippa, men den som väntar på något gott, får antagligen vänta ett par dagar till. Ni som känner mig vet ju hur upptagen jag är nu under mitt sommarlov, busy busy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0