Grannar


Jag tycker det är viktigt med trevliga grannar! En utav våra grannar skulle gärna få bosätta sig ute i skogen nånstans för henne tål jag inte längre. Helt okej om man klagar på om grannen spelar för hög musik eller att någon gapar och skriker, men inte när man PRATAR i normal ton, då är det inte okej att någon bankar i väggen brevid. Fy fan så le jag börjar bli, men det som känns skönt är vi är inte dom enda som är trötta på henne. Nu verkar det som att hon har varit bortrest ett par dagar så jag vågade, kors i taket, spela lite musik på datan vid 21.30. Jag säger inte att vi är dom bästa grannarna man kan ha, men nån måtta får det väl vara på överkänsligheten!? Jag och Mikael har mer eller mindre slutat prata med varandra i sovrummet.

Grannarna ovanför oss däremot är hur roliga som helst. I Lördags när vi grillade här hemma hissade dom ner en korg i ett rep och i korgen stod det 3 små snapsar med Jäger! Kan man ha bättre grannar eller?
Om man skulle göra en liknande gest för att visa vår uppskattning.. om jag skulle kasta upp en grillad kotlett?? Dom säger ju att dom aldrig grillar så det kanske skulle uppskattas.




Dom här grannarna verkar dock inte lika kenis med varandra. (bild från google.se)



Kommentarer
Postat av: Pernilla!

Tack!

Ni är lika roliga ni!

Nästa gång blir det nåt annat i korgen!

Hoppas jägern smakade bra!

Kram!

2010-07-24 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0