Google is not my friend


Tips till dig själv Johanna:


* Googla aldrig fram hur svinkoppor ser ut på google precis innan du ska äta, du blir inte lyckligare av den vetskapen.

* Googla inte fram alla farliga djur som möjligtvis kan döda dig när du badar, går i skogen, sover, strosar runt på stranden etc strax innan du ska åka utomlands.

* Googla inte på alla konstiga symptom du må ha, för det slutar alltid med att du hittar en sida där någon "klok" människa säger att JUST DOM DÄR symptomen beror på cancer. Dödlig cancer. Sen får du dödsångest.

* Googla inte på hur det ser ut ifall något djur har lagt ägg under din hud, du får för dig att du själv har ett bo under huden och detta gör dig till slut lite smått galen.

* Du måste verkligen inte googla på vad det finns för olika "nyttiga" parasiter i katternas päls bara för att du såg en sån plansch hos veterinären. Bilderna du får upp på dessa djur ser inte alls nyttiga ut och du vill inte klappa dina stackars husdjur på flera dagar.

* Springmask har du aldrig haft därför var du lite nyfiken på hur dom såg ut. Resultat: När du fick syn på dom började det klia helt hysteriskt i rumpan. (Tycker synd om er som nångång har haft springmask.)

Saker jag ABSOLUT inte ska googla fram fler gånger:
* huvudlöss
* skabb
* nageltrång
* kvalster (varning, googla inte fram detta, för du vet ju att du har hela kroppen full! Stor kli-varning)

Så här har vi det typ varenda dag. Mikael kommer hem, ser mig framför datorn som ser helt skräckslagen ut.
- Vad är det lilla gumman?
- Jo.. jag googlade fram en grej som...
- MEN FÖR HELVETE JOHANNA, KAN DU SLUTA GOOGLA PÅ ALLT??

Saker man får googla:
* Hur HC Andersen såg ut
* Vart Pakistan ligger
* Sitt eget namn
* Teckande figurer
* Kajsa Warg, vem var det liksom?
* Oskarshamn
* Hur Britt Ekland såg ut som ung



HC Andersen, det var väl mig en söt liten farbror




Kommentarer
Postat av: Asja

Hahahaha! Du är ju stööörd och så jävla go Johay :)

2010-07-08 @ 00:15:27
Postat av: Jessica

Ibland har jag god lust att sparka ut Mikael och flytta in hos dig, då skulle man ju alltid ha roligt :)

2010-07-08 @ 08:04:30
Postat av: Lisa

jag med jessica...jag med.



love you jonie dear!

2010-07-09 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0