Winnerbäck


Det är inte lätt att klappa takten, sjunga med, svänga på höfterna och fotografera samtidigt utan att spöa skiten ur dom som står brevid. Vet inte hur många gånger jag råkade smiska tjejen bredvid mig på armen eller hur många gånger jag råkade peta hennes gubbe i ryggen. Men det blev ju inga sura miner för det.

Jag har alltså varit på konsert ikväll om ni inte förstod det.
Lars Winnerbäck, suveränt bra!!

Nackdelen med konserter enligt mig är att jag får så fruktansvärt ont i både rygg, ben och fötter. Det är alltid för trångt för att man ska kunna sträcka ut ryggen eller få igång blodcirkulationen i fötterna. Nåt som skulle funka skulle ju vara att släppa sig, lite sådär i smyg, för folk skingrar sig ALLTID när det börjar lukta bajs. Fast då skulle man väl ha sån otur att det blev en luktfri, så då skulle det ju kunna kvitta ändå.

Nä, nu måste jag krypa ner i sängen, är helt slut efter denna kväll! Ska titta lite mer på Twin Peaks säsong 2. Kan ni förstå att det bara var 9 avsnitt på säsong 1?? Får man ens kalla det för en säsong då??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0