Du har plats.. 37 i kön!


Jag: Kostar det skit mycket att ringa till er eller??!!

Telia: Eh.. näe, som ett vanligt inrikessamtal

Jag: MMMM, va bra då, för jag har suttit i kö i över 20 minuter!! (asförbannad)

Telia: O...kej.. (helt förstörd)

Nästa gång ska jag nog ta ut min ilska EFTER att jag har tagit upp mitt ärende, för nu kändes det bara väldigt krystat. Nästan som att han inte ville hjälpa mig alls..
Typ "Du är en elak jävla bitch och jag tänker inte hjälpa dig!!"

Sitter fortfarande i telefon, har hittills ringt ca 5 samtal varav man har varit typ nr 37 i kö på varje ställe. Kan dom anställa fler som sitter i kundtjänst eller? Har inte högtalarfunktion på telefonen heller så detta är ju SKAPLIGT SEGT!!! Får be Mikael ikväll att han ger mig en skön nackmassage, det är ju trots allt hans ärenden jag ringer och fixar. Mikael är inte så duktig på att ta tag i sånt.. Han är bra på mycket annat istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0