Inger utan finger


Var nyss inne på en utav mina favorit-bloggar. För nån vecka sen eller två så lämnade jag en kommentar på hennes blogg. Hon fick typ 70 kommentarer på det inlägget och nu (när jag läste ikapp allt jag har missat när jag har varit på semester) hade hon typ "publicerat" min och 2 andras kommentarer, fatta vilken bra kommentar jag lämnade då alltså. Nästan så att man är aningen stolt. Det ska jag leva på hela dagen, tur att dagen snart är slut för så coolt var det väl kanske inte. Men ändå.
Jag är full, jag blarrar.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

så kul när liknande saker händer. bara små fina saker i vardagen liksom.

2010-06-24 @ 23:19:58
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0