Tack mariacn!

Dom 2 senaste dagarna har jag inte mått så jätte bra, men nu verkar det ha släppt. Skönt! Trots att jag inte har mått så bra så har jag ändå hunnit med en hel del.
Var inne i stan i onsdags och skulle lämna in min mormors gamla förlovningsring och förminska den. Då säger kvinnan i guldsmedsaffären att det inte går att förminska den eftersom det är små diamanter i ringen. Skulle dom göra den mindre och sen trycka ihop den till en mindre storlek skulle diamanterna explodera. Förstå så besviken jag blev! MEN, efter mycket om och men så säger hon att hon åtminstonde kunde fråga guldsmeden om han vågade sig på detta uppdrag. Så igår ringde hon och levererade dom goda nyheterna, ringen KAN förminskas!

Senare på kvällen åkte vi förbi brudaffären och hämtade ut min brudklänning och Clara och Lisas tärnklänningar. När vi kommer hem till Adde ser vi att det är fel storlek på den ena. Vi har alltså fått en storlek S istället för L. PANIK, med tanke på att det tog typ 3 månader att sy upp dom. Så igår ringde jag till affären och var helt knäckt, men som tur var hade hon en L som hängde inne på lagret. Förstå vilken katastrof det hade varit annars!

Minns ni att jag skrev att jag älskar Ring-pops i några tidigare inlägg? Igår fick jag en Ring-pop med Cola smak hem skickad!! Det var snälla Maria som skickade hem den till mig, tack, den var supergod och barndomsminnena kom galopperandes. Marias blogg: http://mariacn.blogg.se/







Dom lurviga låren bjuder jag på!
Ska snart lägga upp en nytt inlägg med lite bilder på bröllopsskor, ni måste hjälpa mig att välja!



Kommentarer
Postat av: Maria

Varsågod. Såg att det fanns Ringpop på Karamellagret här i stan också. Så du får väl köpa på dig ett lager nästa gång du är här.

Snygga skor...förstår att det är svårt att välja :)

2010-06-04 @ 16:39:24
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0