Vilka ska jag välja??!!


Att det ska vara så svårt att hitta snygga skor till bröllopet, eller snygga är väl inte så svårt att hitta men dom måste ju vara både snygga, bekväma och framför allt så pass ergonomiska att man pallar att gå i dom i ca 12 timmar. Här har jag hittat några olika modeller som skulle både vara snygga och bekväma, men frågan är ju VILKA av dessa ska jag välja??



Här har vi en klassisk modell med praktiska kordborreband som gör att man kan justera hur pass hårt dom ska sitta.


En lite "tjusigare" variant med slejf. Skön sula och zero klack!


En sportigare variant, supersköna då typ hela skon är gjord av gummi. Lätt att dansa i!


Dom här ger mig en bra vibb. Dom har både klack och fina detaljer och är samtidigt väldigt bekväma.


Ett säkert kort till brudklänning, vad kan gå fel i ett par gummi-träskor liksom?


Guud, det är så svårt, vilka tycker ni? Man gifter sig ju förhoppningsvis bara en gång och då vill man vara nöjd med allt, inte minst skorna! Snälla, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: MarTina

Nummer två helt klart! Dom andra ser för bekväma ut och inte lika snygga... ;)

2010-06-04 @ 12:34:41
Postat av: Lisa

kommer de inte att synas överhuvudtaget under klänningen så spelar det ingen större roll...om de gör det: ingen utav dom.



det är EN dag, på med 10 cm-klackarna och bit ihop tant! du kan väl ha ett par fina klackskor i kyrkan och sen byta om till några mer bekväma annars!



just my two cents ;)

2010-06-04 @ 13:01:15
Postat av: Asja

Jag håller med Lisa lite. Varför inte bara byta om till de lite mer bekväma när du är festpepp? ;)

2010-06-04 @ 16:30:39
Postat av: malin

haha bästa... väldigt svårt att välja mellan alla dessa "snygga" skor måsta ja säga.. du får nog helt enkelt ta allihop=) haha

2010-06-04 @ 19:33:13
URL: http://zalin.soclog.se
Postat av: sarase

Nr 2 lätt! Annars håller jag med Lisas resonemang :) Hoppas det hjälper dig lite! PUSS!!

2010-06-10 @ 02:15:35
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0