Dag 1 av 84





Idag har jag tagit min första sluta-röka-tablett på min 12-veckorskur.
Nångång mellan dag 8-14 kommer jag vara rökfri, hoppas jag. Fick upp bipacksedeln som hängde med i kartongen och den var typ 3 meter lång, så den läste jag inte. Orkar inte läsa alla 147 olika biverkningar som Champix kan åstadkomma, utan det räcker med att jag vet dom vanligaste. Den största risken jag löper med dessa tabletter är mardrömmar (har jag mardrömmar i mer än 3 nätter i streck måste jag avbryta behandlingen), rastlöshet, nedstämdhet och i veckan fick jag höra att en bekant hade blivit folk-ilsk. Låter ju inge vidare, så om jag är ilsk nåndag så är det pga tabletterna, bara så ni vet ;)






Kommentarer
Postat av: Jessica

Good luck!! jag hejar på dig! :) kram

2010-03-10 @ 16:50:01
Postat av: Clara

ja minst en gång om dagen ;)

2010-03-11 @ 10:12:07
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

hur går det med rökningen??

2010-03-11 @ 10:12:52
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0