Perukfesten


Peruken är på plats!


Tacos med mamma, syrran och Anna P (plast-syrran) innan festen.


Sandra, Hanna, Marie och Carro



Under earth-hour


Fina Clara




Py, Clara och Zara. (bild lånad av Zara)









Detta var då min perukfest. Tycker festen blev väldigt lyckad och jag tror alla hade det lika trevligt som jag. Sista bilden har jag lånat av Zara då jag inte lyckades få någon bra bild med min kamera. Vid fototillfället står jag och försöker få igång självutlösaren på nya kameran..

Nu måste jag lämna över datorn till Mikael som ligger och grymtar i soffan...


Kommentarer
Postat av: sarase

Fan så snygga vi va! När ska vi ses på en reunion? O med perukerna? ;D Hade ni kul på Harrys?Kramkals

2010-03-30 @ 00:12:32
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0