smile-missbruk

Jag hatar folk som missbrukar "smilisar". Jag hatar självklart inte personen i sig, men att just läsa meddelanden som till 40% består av smilisar. Nån gång är det okej för att betona att man skojar eller tycker något är kul, men inte efter varenda mening.

"Hej! =) Det var längesen =(
Hur är det med dig? =) Ska du hitta på något skoj ihelgen? =)
Hur går skolan? =) Hoppas vi ses snart =) =)
Kram

Nästan samma varning som när jag skrev mess i högstadiet:

Heyzan! Läget? Ska du mä på fezt ihelgen? *ler* Kommer bli aaaaas-QL =)
Fezten är iallafall hos Tulle, så mezza mig på mobben om du ska mä.
Pözz o Kjam


Kommentarer
Postat av: sarase

Hahahha :) Så kul :) Vad har du valt för peruk istället då? :S Ser verkligen fram emot lördag!! =) =) =)



;D HAHAHAhahhAHHAHAA Puss

2010-03-23 @ 23:14:48
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0