Vårt framtida barn

Vårt framtida barn kommer va helt perfekt. Den kommer inte skrika eller gråta, bara skratta och le. Den kommer va sådär skitnöjd hela tiden.
Den kommer heller inte bajsa på sig utan redan som spädbarn kommer den att utveckla ett tecken (vi kommer ha en jätte smart bebis) så vi föräldrar förstår att "snart måste jag bajsa" så då hinner vi ta av bebisen kläderna så den kan bajsa i luften, ovanför toaletten. Vi kommer på detta unika sätt att spara jätte mycket pengar eftersom det inte kommer gå åt några blöjor i vårat hem.
Bebisen kommer ha ett jätte fint bordsskick också, så fort den börjar äta. Den förstår det här med att man inte ska slicka på kniven och att man lägger besticken 20 över 4 på tallriken när man har ätit klart.
Den första meningen som bebisen kommer lära sig är "Nu ser jag att du och pappa är jätte trötta så det är nog på tiden att jag går och lägger mig nu så ni kan få lite ensamtid med varandra, det är ni värda!"


Vårt barns favorit nöjen:

* Sova
* Borsta tänderna
* Tvätta sig/duscha/bada
* Sysselsätta sig själv
* Prata i lugn och sansad ton (skrika är fult)
* Vara rädd om sina kläder
* Äta fint


Kommentarer
Postat av: Maria

ja jag köpte en pulversläckare. Det är ju det som rekommenderas oftast. Vi bor i Södertorn just nu. Men vi letar ju större och gärna billigare. Så det kanske blir KGB ett tag. Vem vet. Men man vill ju gärna äga sitt boende så man kan renovera som man vill.

Ang. klänningen så skulle jag kunna gifta mig i jeans o tshirt. Men syrran vill så gärna vara uppklädd brudtärna så det kanske skulle va för hennes skull, haha.

2010-03-25 @ 14:26:29
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0