Bilder från idag

Min dag startade kl 05.15, totalt jävla död. Skola mellan 9-10, mötte upp Clara på stan för lite shopping (jag är fattig så jag bara tittade), sen blev det fika på Fräcka. ÄNTLIGEN har dom fått in glutenfritt bröd så jag ÄNTLIGEN kunde beställa mig en smörgås! Säger som syrran, den känslan var som ett helt ligg!

Min dag i bilder


Jätte pepp på skola, min mun ser ut som ett bajshål


God fika på Fräcka


Glutenfri skaldjursplatå (eller glutenfri räkmacka..)


En mätt och belåten Clara


Underbart fina Norrköping, älskar när Södra promenaden börjar bli grön


Cykel-Pär






Vid Halvars


Clara: Jag ska ta på mig min nya baddräkt när jag kommer hem!
Jag: Ta på dig ett par gummistövlar på fötterna och en åskledare på huvudet så kan du ju kalla det dagens outfit, passande med tanke på dagens väder.
Clara: Men jag äger inga gummistövlar..
Jag: Nähe, men du har möjlighet att sätta en åskledare på huvudet eller???


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha det där var kul, min första tanke var verkligen att jag har ju inte gummistövlar..största problemet.. haha =)

2010-05-19 @ 16:45:16
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: sarase

hehe sötnosar!

2010-05-19 @ 17:50:30
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0