Cerveras personalfest

Det var längesen jag hade så roligt som jag hade i lördags, fler såna kvällar tack!


Lisa, Carro och jag på Cerveras personalfest
(jag och Lisa låtsades att vi jobbade på Cervera, fast på en hemlig avdelning)


Carro


På Palace


God handhygien är viktigt..


Carro har fått napp, det blev en gammal gädda


Glada karlar i finkläder




Ehum..






Så här kul kan man ha det med hjälp av ett gammalt stolsben




Fyllekäk på Norrtullsgrillen. Notera hur jag håller upp min högra arm, som att jag var
för trött och klen för att orka hålla upp plastgaffeln..


Tog sällskap med Anders/Stefan som insisterade på att vi skulle gå hela vägen hem till Ektorp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men johanna. det är ju Servera med S. Dessutom var det ett baseballträ :)

ljuvliga natt, underbara natt .......

2010-06-01 @ 11:47:49
Postat av: Johanna

Jag vet, upptäckte det när en lastbil med eran logga på åkte förbi igår haha. Ser ju ut som ett stolsben faktiskt. Kul hade vi iallafall!! :)

2010-06-01 @ 16:06:40
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0