Senaste nytt!

Har fått sura uppstötningar. Det känns inte tilltalande på något sätt, speciellt inte när jag berättar det för Mikael när han sitter och äter. Jag saknar takt, måste skaffa det.

Har börjat drömma fasligt mycket om björnar på sistonde. det har blivit mitt nya numero ono fobi-djur. Jag är verkligen livrädd. Messade med Clara i veckan o hon frågade om jag skulle följa med till Vrinnevi och springa slingan med henne och Jimpa, men eftersom atleten inom mig inte riktigt har dykt upp än så fick jag snällt avböja, för man vill ju inte hamna på efterkälken (fult ord) och riskera att bli våldtagen av en björn.

Pratade med Tole för ett par veckor sedan och nämnde att jag saknade Gunnarsö om somrarna och föreslog att vi skulle dra dit i sommar för att sola och bada. Men då berättar Tole att dom aaaaldrig drar till Gunnarsö längre. Nähä, tänkte jag, då åker dom kanske till något annat badställe som typ Stångehamn eller Ernemar. Men nej, inte det heller. Istället för att åka iväg berättade Tole att dom brukar ta varsin stol och sätta sig utanför Arditas trappingång och sola och det fick jag ju gärna vara med på i sommar.

(konversation från helgen som var)
- Luktar jag bajs i munnen?
- Nä.. inte bajs.. typ spya.
- Ok..(??!!)
- Ah, så du kan nog ta det där tuggummit

Imorn är det precis en vecka sedan det var Valborgsmässafton, det ska vi fira med alkohol, grill och kubb. Det är inte svårt att festa till det varje helg, man måste bara hitta den perfekta ursäkten.
"Oh come on, its flagday!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0