Skolavslutning

I förrgår fyllde världens bästa Lisa år, det firade jag genom att baka en kalddkakstårta åt henne! Lisa fyllde 24, inte 8, trots att man kan tro det med tanke på tårtans utseende.. Strössel och colasås inbringar inte många vuxenpoäng, men det var det enda som fanns hemma.. Men Lisa blev glad och den gick ju att äta.



Igår var jag på min sista lektion, så nu har jag sommarlov! Har fått G i alla mina kurser förutom i Naturkunskap B, men det gör ingenting. Efter skolan var jag, Lisa och Clara på Myrorna, i typ 2 timmar. Hittade massor av skoj! Sen blev det stan och lunch på Golden Bangkok.


Mätta och belåtna


Igårkväll blev det grillning hos Clara och Jimpa. Vi firade min och Claras skolavslutning. 
Tyvärr var vädret dåligt så vi kunde inte sitta på balkongen, men vi hade det jätte mysigt ändå. Jätte trevlig kväll med god mat och spel! 5 av 5 toast´s.


Clara ville posera i sin nya skärmkeps från Myrorna. 15:-


Charmiga Mikael






"Eh.. Straight ahead bara"

Hungriga damer. Notera även Claras nya piedestal från Myrorna. 35:-
Den fick dock agera bearnaise-bord under kvällen.






Fick Koriander av Clara.
Vid närmare eftertanke kan jag nog inte komma på en enda maträtt som man ska ha koriander i..


Armen i vinkeln, bildligt talat.


Vad gör Jimpa? Ser väldigt avslappnat och skönt ut..









Tack för en jätte trevlig kväll, nästa gång beställer vi fint väder också!

Kommentarer
Postat av: Clara

ja vad kul det var, vädret kunde varit bättre bara men vi har ju hela sommaren på oss =) Ses i morgon! Du måste äta upp koriandern! Jag utmanar dig härmed att lägga upp på bloggen när du använder koriandern!

2010-05-27 @ 17:43:17
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Lisa

hey babe, kan du inte lägga upp kladdkakebilden på fb och tagga mig, skulle bli jätteglad!

2010-05-28 @ 00:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0