Valborg 2010

Börjar få abstinens nu. Har inte druckit kaffe på en vecka nu, om man bortser från en kopp hos mamma förra veckan och en mun från Nickes kopp. Man skulle undvika kaffe, te och rödvin när man bleker tänderna och det är ju en sak, men jag tycker inte att mina tänder bleks nåt, då känns ju denna avhållsamhet till kaffe ännu mer störande.
Men det har bara gått 4 dagar med blekningen så det är bara att fortsätta med skiten tills jag ser resultat.

  
Så här ser man ut med blekskenorna i munnen


Tänkte ladda upp lite bilder från Valborgshelgen som firades ihop med världens bästa killar (förutom Mikael då) Krantz och Nicke hos Nicke i Linköping. På lördagen kom även Lisa dit.


Valborg
    
    
   

Lördag
   
   
  


Söndag
(Nicke och Krantz åkte till Ohamn och jag och Lisa åkte hem till Norrk)
  


Hemma i Norrkp, "käkade på Saliga Munken" på kvällen
  


Gick vidare till Black Lion och drack "finöl"
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0