Vrinneviskogen



Idag har jag varit väldigt hurtig. Brukar inte vara det på söndagar vanligtvis men igår blev det en lugn hemma-kväll tillsammans med Mikael och Adde. Vi lagade tacos och hyrde 3 filmer, varav jag såg 2½. Lyckades faktiskt hyra 3 riktigt bra filmer för en gång skull, men under film 3 blev ögonen så trötta att jag inte klarade av att vara vaken mer så det blev att somna på soffan.

För att komma till hurtigheten så skickade mamma sms på förmiddagen idag och undrade om jag ville till Vrinneviskogen och gå spåret, hon har ju också slutat röka så hon vill bli hurtig och hälsosam precis som jag. Så vi drog dit, visste inte vilket spår vi skulle följa så vi gick lite hur som helst. Vi var iallafall ute o promenerade i över en timme. Jag sprang t.o.m en heldel utan att bli speciellt trött. Det som sakade mig idag var den kalla och råa luften i min näsa, som efter en stund kändes som att jag hade fått en fet kallsup som sved nåt förjävligt.

Känner mig riktigt pigg och fräsh idag. Har dock lite ångest över att jag har ätit så mycket kladdkaka idag. Känns inte som att kladdkaka ingår i min nya fräsha och hälsosamma livsstil. Nya friska tag i morgon! Mitt mål för sommaren 2010 är att jag ska bli vältränad, få upp min kondis efter ca 12 års rökning och bli jävligt slim-fit. Ska även lägga till duktigt med muskler på benen, för just nu tycker jag att mina ben ser ut som två sugrör.

I nya badrummet har vi mängder av speglar så nu när man står där inne ser man sin kropp från alla möjliga håll och kanter och då är det lätt att komplexen kommer krypandes. Har t.ex aldrig tidigare sett att jag har en så platt och tråkig rumpa.. Så nu har jag börjat träna rumpan och det har faktiskt gett resultat, fick inte på mig mina älskade Dieseljeans som jag har använd dom senaste 7 åren. Kul att se resultat men inte så kul att jag fick sprätta upp mina jeans efter alla dessa år..


Sen vill jag även tillägga att jag skulle vilja gräva ner mig den här veckan för jag har nog aldrig haft så jävla mycket att göra i skolan som jag har just nu. Men jag får skylla mig själv.
Snart dags för sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0