Estocolmo


I fredags tog jag tåget upp till Sthlm, på centralen mötte Janna och Asja mig. Strax efter det dök öven Olivia upp med tåget från Malmö.
Fredagen bjöd på fika i gamla stan och lite shopping, och kvällen bestod av tacos, idol och vin!
Vid lunch på lördagen dök Klara upp ifrån Uppsala, då blev det shopping på Söder, bl.a Beyond retro, Fika och mer affärer.
Tewe kom runt 19-tiden och sen satte vi igång att festa.

Här kommer lite goa bilder. Dock bara fina och relativt seriösa eftersom jag LOVADE att dom oseriösa och groteska bilderna inte fick hamna här..


Fika i gamla stan


världens största duschmunstycke. (stekpanne-varning)


Fix inför kvällen


Klara


Hele gänget




Olivia


TeWe, Janna och jag




Jag och Asset










Krök på Kvarnen






Asja har tackat för sig och somnat bakom soffan

Tack återigen tjejer för en jätte rolig helg, ni är bäst! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Asset

Hahaha!! Nu fattar jag vad ni menade med att jag däckade BAKOM soffkudden. Grymt go bilder bejb! Puss <3

2010-11-01 @ 13:32:56
Postat av: DruttenoJena

Härlig resa...själva åt vi frukost på Söder i helgen...Cafe String....sexigt o gott hahaha kramen

2010-11-01 @ 20:27:05
URL: http://DruttenoJena/blogspot.com
Postat av: Jänet

I love it!

2010-11-02 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0