dreamwhore!



När jag drömmer så är jag oftast inte gift. Jag bor inte i Ektorp med min man och våra 3 katter. Jag pluggar inte på Sensus eller ska skaffa hund. Utan dom detaljerna finns oftast inte med i mina drömmar. Så ibland kan man ju drömma att man är kär i någon annan, oftast någon jätte skum typ, men i drömmen är han en redig dreamhunk. Sen när man vaknar upp är man fortfarande lite kär i den personen, har ni varit med om det nångång? Inatt var jag kär i en gammal klasskompis från Oskarshamn, som jag aldrig har varit intresserad av. Ibland måste jag gå ut på Facebook för att påminna mig själv om vad det är för någon typ jag har drömt om, så man i samma veva kan tänka "Blää!" och så fort avvek den förälskelsen.
För självklart har ju personerna alltid Facebook, man kan ju inte bli "kär" i nån som inte är reggad där.
Innan störde jag mig på folk som hängde på Facebook varje dag, kunde bli sjukt irriterad och nästan vara lite imponerad över dessa människor som faktiskt hade andra intressen än att sitta och statusuppdatera 18 ggr i kvarten, men nu, nu tycker jag tvärtom. Jag tycker såklart inte att man BÖR ha face, men dom som inte har facebook måste ju vara ufon. (så får man ju inte tänka!) men jag tycker verkligen det är superkonstigt.

P.S. Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Även ufon har facebook, tro mig!



Jag har ofta såna drömmar också...det händer titt som tätt att har jag drömt om nån random kille, som jag inte pratat med eller sett på typ 3 år, och så träffar man av en ren händelse på just den personen på stan eller nåt annat ställe...eller att man råkar får ett sms/mail/meddelande PÅ FACEBOOK. Det är lite scary.

2010-09-27 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0