Våran egengjorda bröllopsbok


Jag faller alltid för billig reklam. Idag när jag hade skickat in lite bröllopsbilder till Fuji för framkallning såg jag att man kunde göra en fotobok för bara typ.. 169 kr eller vad det stod... och det är ju superbilligt tänkte jag och började genast ladda hem programmet för att kunna göra en helt egen bok. Det tog säkert 2 timmar att knåpa ihop fotoboken precis så som jag ville ha den och när jag sen skulle gå vidare ser jag att fan-skapet kostar nästan 700 kr... öh, vad hände med dom här 169 kronorna? Men nu hade jag ju lagt ner så himla mycket tid på det här projektet att jag inte kunde motstå. Plus att Mikael inte tycker att vi ska snåla på våra bröllopsminnen (fint sagt av honom), så om ca 2 veckor får vi hem våran egen-gjorda bröllopsbok!




Här har ni bak -och framsidan av våran bröllopsbok, tjusig va?


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas kvalitén blir bra, jag är tveksam med tanke på att bilderna är för små för att tryckas, finns risk att dom blir pixliga och brusiga. Det bästa vore om ni sagt till mig så hade jag kunnat fixa alla bilderna större storlek... Bilderna funkar bara till web tänk på det! Skicka vilka bilder ni vill ha fixade mer så bränner jag ner alla bilder samtidigt i tryckbar storlek.

Kram

2010-09-11 @ 09:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0