bortglömd


Känns som att jag har tappat suget lite gällande bloggningen. Känner att jag har mycket att dela med mig aw, men finner inte orken att skriwa. Speciellt inte nu när wåren böjar komma. Är på tok för wår-sprallig för att blogga. Men här kommer lite bilder iallafall, i brist på annat. Wäljer att ladda upp några bilder från Mikaels födelsedagsfirande. Fler bilder från festen kommer kanske upp wid ett annat tillfälle, om jag orkar.

Sen ska jag ta cykeln ner till Södra för att möta upp Ullis och Carro. Wi ska gå igenom Jings förråd. Kanske man hittar nåt fint. Sen hoppas jag på att Dahlbergs är öppet.
Efter det blir det stek med Ullis. Måste werkligen få lite färg på min blekfeta kropp. Trodde thai-brännan skulle finnas kwar wid det här laget, men jag har wäl duschat för mycket...



Mikaels födelsedag firades i sittande läge då hans rygg wa paj. Så wi roade oss med schack och lite alkohol för att festa till det hela, trots dom tråkiga omständigheterna.


På kwällen kom mamma, syrran och Kalle förbi och käkade mat med oss.


Förra helgen åkte wi till Oskarshamn för att ha Mikaels 30-årsfest. Wi fick äwen med oss Lisa och Adde kom ända nere ifrån Karlskrona för att få wa med och fira.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0