Hasse Pannband stole my style



När jag war 13 år hade jag önskat mig presentkort på JC eftersom jag hade sett ett par skitsnygga stretchjeans som jag wille ha. Dom kostade 500 kr och jag hade fått presentkort på den exakta summan.
500 kronors jeans wa ganska dyrt för en 13-åring men jag wille så gärna ha dom.
När jag hade åkt in till JC för att köpa mina stretchjeans ser jag att dom kostar 600 kr, inte 500. Jag blew skitledsen och walde därför ett par andra byxor, i brist på annat.
När jag sen står i kön till kassan ser jag att Hasse Pann-band, som war en lokal... flummis i 45-årsåldern, står framför mig och har ett par EXAKT likadana stretchjeans i handen som JAG wille ha. Det swed will jag lowa.

Så här i efterhand kan man ju tycka att jag kunde ha sparat mitt presentkort och bett mamsen om en extra hundring så jag hade kunnat köpa mina stretchjeans, men att se Hasse P köpa dom fick mig ändå att tappa lusten lite grann.
Will dock påpeka att Hasse hade sjukt långa och smala ben, så jeansen satt säkert skitsnyggt på honom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0