Ett enkelt enkel-v


Tänkte bara meddela er att nu är min dator äntligen på reparation!! Jag har just nu en lånedator, en Toshiba, från typ.. -93, men bättre det än inget alls. Så nu kan jag göra ?, !, ;) Och många många fler tecken. Känns helt underbart. Nu kan ju folk läsa min blogg utan att behöva uttala mina ord på internationellt sätt iomed att jag har skrivit med w istället för v.

Igår när vi skulle lämna in datan så var precis ALLA superupptagna, ingen hade tid för mig och min lilla laptop. Sen ser jag att en utav killarna är ledig. Men insåg då att det är en "gammal" klasskompis från förr och han hade jag ju rätt nyligen plockat bort från min kompislista på Facebook, så honom kunde jag ju INTE be om hjälp. Tänk om han skulle få värsta utbrottet och fråga varför jag hade plockat bort honom.

Självklart va det han som senare dök upp och frågade oss vad vi ville ha hjälp med. Tror inte ens att han kände igen mig, överhuvudtaget. Fatta va mycket folk man har på sin kompislista på facebook som man egentligen inte ens känner längre, eller pratar med när man springer på varandra.

Eller va han helt enkelt sur för att jag hade plockat bort honom??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0