Jay


Om jag och Mikael i framtiden får en son så ska han heta Jay, fast med swenskt uttal [ jäj ].
För sen när han exempelwis är på wäg till lekplatsen där alla andra barn är så kan dom säga

- Här kommer Jay, yeeeeey.


Har inte bloggat på ett bra tag, har också haft swårt att kunna logga in på blogg.se och då är det ju extremt swårt att blogga... Skulle wilja blogga från min mobil men wet inte hur man gör det.

Idag är jag barnwakt åt Oliwer, wi har nu lyssnat på Sean banans 4 låtar i öwer en timme. Ingen större wariation med andra ord, men har nu börjat gilla hans låt ´skaka rumpa'. Jag söker iwrigt efter ett botemedel. Jag kan wäl för tusan inte gilla en låt som heter skaka rumpa, som dessutom en wuxen man wid namn Sean banan har gjort...

Idag ska jag få se syrran och Kalles nya kåk som dom har köpt i öwre swärtinge. Men det blir inte bara att titta, wi ska äwen skruwa möbler, tapetsera och måla.
På tal om tapet så war Mikael på Ståhls idag för att wälja tapeter till nya lägenheten. Wi har bestämt oss för att köra witt i alla rum, kors i taket, paret bajs-brun ska INTE ha brunt i nåt rum denna gång.
MEN dom hade inga wita tapeter, är det ens möjligt... witt är wäl ändå så basic det bara kan bli, så det är ju fullkomligt orimligt att det inte fanns en enda tapet som war helwit.




Puss å hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0