Öfre Sfärtinge


Om exakt 20 dagar flyttar jag och Mikael. Wi har warit helt upprymda öwer att få flytta. Skönt att få komma till ett nytt ställe och framförallt att få bo större. Hela 15 kwadrat extra får wi, som wi kan stöka ner.
Igår nämnde jag ju att Ståhls inte hade några wita tapeter men Mikael gaw sig inte så nu ska dom måla om istället. Till witt.
- Skam den som ger sig, en wet ju hur man ska charme damerna, som Mikael sa.

Men igår wa wi ute och såg syrran och Kalles nya hus. Nu känns inte wåran flytt så märkwärdig längre, man fick snarare komplex. Herrejösses wilket hus dom har köpt, jag är så himla glad för deras skull. Det kommer bli kanon.

Här kommer lite bilder, kunde dock inte ta så många bilder för den förra ägaren wa där och det kändes lite osmakligt att jag gick runt och hurrade och fotograferade i warje rum... Sånt där kan ju wara känsligt.



Del aw wardagsrummet och ingång till både masterbedroom, kök och hall.


Del aw köket. Jag och Mikael får inget burspråk i nya lägenheten...


Köket. Jag och Mikael kommer inte ha några spotlights i wårat köksgolw.


Lilla badrummet


Trappan till öwerwåningen


Högt i tak


Otroligt stor twättstuga. Jag och Mikael kommer twätta nere i källaren...


Del aw relaxawdelningen. Med högblankt granitgolw. Jag och Mikael har ingen relaxawdelning. Eller något granitgolw för den delen heller.


Dusch, bubbel och bastu. Badkar får wi i nya lägenheten iallafall, yeeey.

Ska till lite fler bilder sen när dom har kommit iordning.
Det här blir great för dom, grattis igen Anna och Kalle till husköpet.


Kommentarer
Postat av: Bettina

Jäklar vad fint! Men det är klart att eran lägenhet kommer bli mysig med =)

2011-08-14 @ 09:58:07
Postat av: Hanna

Shit, va nice! Blir liiiite avis.

2011-08-17 @ 21:57:22
URL: http://www.alittlebitofhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0