Martina-koden


Dag nr 2 med magsmärtor och illamående. Har ingen mat i magen så jag har inget att spy upp, vilket gör att man helt enkelt får gilla läget med att må illa. Är dessutom så förstoppad att jag nog får lägga in mig på akuten snart och göra ett akut kejsarsnitt!

Vaknade kl 04 imorse, kunde inte somna om efter det. Hade så ont i magen så jag visste inte hur jag skulle ligga. Jag testade att ligga på rygg, på mage, på högersidan, på vänstersidan, jag försökte sitta upp och sova som elefantmannen, jag rullade runt, låg i fosterställning och den enda ställningen som funkade var "björnen sover"-ställningen. Tills jag fick blodstopp i huvudet.

Varför ska man va på populär när man är sjuk och vill sova? Har fått ca 38 sms och 19 samtal under förmiddagen.

Försöker roa mig med att läsa Martina Haags böcker. Tycker att hon är askul, men idag är jag visst lite svårroad.
Har lust att slå nån. Jätte hårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0