Älgstudsaren


Idag är det verkligen snöstorm här ute i skogen i Söderköping. Lisa och Marie skulle egentligen kommit hit och hälsat på mig idag, men jag ringde och rådde dom till att stanna hemma. Här ute kommer det inte dröja lång tid förens vägarna är igensnöade. Är lagom sugen på att rasta 4 hundar i det här vädret... Om dom bara kunde gå på toaletten som man ser att vissa hundar gör, det skulle ju underlätta en hel del ;)

Gick igenom pappas bilder här på datorn och hittade ett par roliga foton. Bl.a 2 bilder på mig från 2006 när jag testar att skjuta med en älgstudsare. Visste inte ens om att pappa fotograferade då, men jag måste säga att det kan va det osexigaste jag har nånsin har skådat. Jag ser ut som en galen lantis-kärring med den där kjolen och den där skumma hållningen.





Pang pang!

Kommentarer
Postat av: micke

skjuter du med studsaren med den lutningen på geväret, hamnar fan kulan i norrköping, säker på att de är en studsare o inget hagelgevär ? hehe

2011-01-18 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0