......................


Det är synd

* att jag har skött mina fötter så bra på sistonde, för nu finns det inte lika mycket för fotskrubbarna på Railay beach att arbeta med...
* att jag får så litet huwud när jag har håret uppsatt
* att jag har för tråkigt hår för att ha det utsläppt

Warför

* är alltid Mikaels strumpor i små halwihoprullade små bollar jämnt när jag ska twätta
* fäller alltid Hero ut sin rosa snopp warje gång jag gosar med honom
* hamnar alltid öwerwikt på ställen där det är minst uppskattat

Skulle wa typiskt

* om dom från postkodsmiljonären knackade på hos oss och sa, synd att ni inte är prenumeranter hos oss, då hade ni wunnit 100.000 kr, hejdå.
* om kockosmjölken tog slut i hela Thailand och dom blir twungna att ersätta det med wanlig mjölk
* om nåt jobb jag har sökt ringer och söker mig när jag är i Thailand och sen skiter i mig bara för att jag inte är anträffbar



Kommentarer
Postat av: DruttenoJena

Du är för underbar!!!ha nu en fantastisk bröllopresa!!!Finns tre ting jag skulle packa ner utöver att jag skulle åka i en vit tunika och tihgts.Det är pincetten,medicin och en bra handduk .Resten skulle jag garanterat köpa på plats med start i bankok där väskorna skulle fyllas.Mina ting valda för att just de tre sakerna finns inte samma eller lika bra där borta!!

2011-01-27 @ 22:03:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0