i like big butts..


gud så kul det är att gå upp i wikt. kan typ inte ha några aw mina snyggaste jeans längre. fick testa 5, FEM, par innan jag lyckades trycka ner mitt feta arsel i ett par jeans. så nu får jag slänga 1 par wrangler, 2 lewis, 1 par LEE och 1 par crocker. alltså mina schysstaste jeans.

med alla 5 par jeans fick jag lägga mig på sängen och punktera lungorna för att ensa få knappen och knapphålet att snudda wid warandra, men det gick ändå inte. så nu, dom 6e jeansen war med nöd och näppe att jag kunde knäppa dom. tummen är helt narig och förstörd och jag fick nästan en hjärnblödning på kuppen för att jag tog i så mycket.

helt ärligt så wet jag inte ifall jeansen är för små för att magen är tjock eller för att jag har tränat röwen..
kan föröwrigt inte andas i jeansen jag har på mig nu och magen wäller öwer som en jättebadboll.



THIS IS NOT MY ASS ANYMORE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Johanna, klart du inte ska kasta jeansen! Du kommer säkert bli magsjuk i Thailand igen ;). Allt ont för även något gott med sig ;).

2011-01-27 @ 09:09:09
Postat av: Rex

Grön tub, med lila hatt - längst upp till höger i ditt badrumsskåp: En sån har jag också =P (intresseklubben noterar)

2011-02-20 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0