Travelfever


nu börjar resfebern komma.
känner mig både laddad, förwäntansfull och stressad. bara 13 dagar kwar nu.
på dessa ynka 13 dagar ska man hinna.

* flytta hem till lägenheten
* sola solarium så man har lite grund innan man blottar sin bleka kropp för thailands starka solstrålar
* handla det sista som behöws, typ bajspiller och resorb
* peela mig ett x-antal ggr så man får snyggare bränna
* gå på dop
* hitta någon som äger en midjewäska och will låna ut till mig, ja wet, noll coolhetsfaktor.
* låna någons mp3 då jag inte äger någon
* twätta, twätta, twätta
* gå på ps-möte
* träffa wänner
* träna
* åka till oskarshamn öwer helgen

hur i hela fridens namn ska jag hinna med allt detta på endast 13 dagar, frågetecknet får ni föreställa er.

tanken war att jag skulle ladda upp en massa bilder från sist wi war i thailand, men man kunde wisst inte kopiera bilderna från mitt album på facebook och kopiera in dom här. så då får jag wäl skita i det och lägga in en helt annan bild, som absolut inte har med detta inlägg att göra.



fick bli en bild på mig och wäldens bästa lisa, som har warit snäll och bott i wåran lägenhet och passat katterna nu när wi har bott ute hos pappa och anneli. hon ska äwen bo hos oss när wi är i thailand.
tack lisa för att du är en sån bra wän.


Kommentarer
Postat av: mike

Vilket oflyt att du har ett jobb att sköta under dom här 13 dagarna då gumman ;D. ja menar då finns det ju ännu mindre tid till allt vad ni nu ska göra.

2011-01-17 @ 15:01:59
Postat av: Lisa

söt-johanna :) vart är den där bilden ifrån? du kan va en bra vän. :P

2011-01-20 @ 10:32:22
Postat av: Lisa

söt-johanna :) vart är den där bilden ifrån? du kan va en bra vän. :P

2011-01-20 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0