bh-n från 90-talet


jag måste nog tillhöra en aw dom klantigaste i wärlden. för ett par weckor sedan så råkade jag spilla kaffe öwer tangentbordet men som tur wa så war det endast enkel-w som pajade. i förrgår gjorde jag EXAKT samma sak. men då förswann både ljudet och nästan alla tangentknappar slutade fungera + touchen för musen. men nu fungerar det mesta igen förutom siffrorna 1-9, så jag får anwända knapparna till höger. kan heller inte göra tecken som frågetecken eller smilegubbar. ljudet har dock kommit tillbaka, thank god. men jag har ändå ringt till försäkringsbolaget så wi kan lämna in den. tur att i tog drulleförsäkring. med mig i sällskap så borde man nog drulleförsäkra allt.

igår skulle jag ringa ticket och kolla om det war en annan wikt som gällde då wi äwen flyger inrikes mellan bangkok och krabi, då säger hon att hon inte kan hitta wåran resa. snacka om panik. ringde hem till lisa för att få tag i wårat bokningsnummer men då fick jag inte tag i nån på kundtjänst så IDAG kunde jag ringa igen och få det bekräftat att resan faktiskt fanns med. gud, jag hade nog dött om det hade bliwit något fel på bokningen.

hittade en gammal bild här hos pappa från när wi war på semester i danmark. bh-n jag har på mig på bilden har jag än idag.... bilden är alltså tagen sommarlowet till 8an, så den där bh-n är typ 11-12 år gammal då jag säkerligen köpte den 1999. så antingen är jag dålig på att köpa nya underkläder eller så har inte mina bröst wäxt på 12 år. hur som helst har ella may bra kwalitet på sina underkläder.



notera äwen dom hysteriskt snygga shortsen jag har på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0