a´la landet!


Mitt drömhus!

Jaha, då war man husägare i 2 weckor. Och ägare till FYRA hundar. Det känns nästan som wi driwer ett litet hund-zoo här.. Jag är inte wan wid att ha så många hundar omkring mig och är redan idag lite slut i bollen efter att ha hört Hero ch Wilda busa som 2 galningar i nästan ett dygn.
Sen har wi Bonnie, som ska käka medicin 4 ggr om dagen, sånt är jag heller inte wan wid, men hon war så snäll imorse när jag tryckte ner tabletten i halsen på henne. (Igår fick Mikael ge henne medicin eftersom jag tyckte Bonnies mun såg så läskig ut eftersom den är så stor och awlång).

Inatt war det däremot ganska jobbigt. Diwa, Wilda och Hero war "instängda" på Mikaels sida och Bonnie war lös på min sida. Enligt Anneli så brukar hon sowa på soffan, men inte inatt inte. Hon tyckte nog att det war jätte spännande att det låg 2 andra människor i sängen så hon ställer sig och stirrar på mig. Helt blixtstilla. Jag försöker ignorera henne och blundar i några minuter. När jag tittar upp igen så har hon flyttat sig lite närmare mig, fortfarande med blicken fäst mot mig. Så där höll hon på hela natten så tillslut fick jag putta bort henne och hämta en kompostgrind. Förstå så läskigt att wakna upp och se en stor rufsig hund som står och stirrar på dig.

Föröwrigt så mår jag inge widare. Är fortfarande sjuk. Mådde jätte dåligt på nyårsafton och kände mig inte alls i form för fest. Trots att jag kände mig relatiwt pigg på dagen så kom huwudwärken efter middagen och wägrade ge med sig på hela kwällen. Huwudwärken war t.o.m kwar dagen efter!
Det har äwen börjat knaka i mina wisdomständer igen. Hur lång tid tar det innan dom wäxer upp egentligen?? Detta har pågått till o från i öwer 2½ år nu! Så nu är tandköttet runt tanden jätte swullet och jag kan inte bita ihop käken..

Titta in lite senare igen, för då har jag nog laddat upp bilder från nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0