Diarré


Har man tråkigt så ska man skaffa katt. Då har man alltid nåt att göra. Speciellt om katten är dålig i magen.

Igår satt jag i köket och gräwde i werktygslådan iförd bh och byxor. Helt plötsligt skwätter nåt upp på mig. Jag tittar på armen och ryggen och kan konstatera att det är nån sort brun sörja.. Sen tittar jag ut i hallen, då är det bruna fläckar öwer hela hallen. På golwet, wäggarna, listerna, möblerna, precis öwerallt. Då ser jag att Belarius har hela sina swans indränkt med diarré. Jag börjar skrika ´jag har bajs öwer hela kroppen Mikael, BAJS ÖWER HELA JÄWLA MIG´. Balkongdörren wa öppen så grannarna undrade säkert wa wi höll på med...
Så det war bara att sätta igång att torka bort allt bajs, moppa golw och framförallt fånga in bajs-katten. Han wa dock inte så sugen på det. I samma wewa som detta hände skulle wi ha folk hos oss och det kändes ju lagom roligt med tanke på att det luktade barnbäck i hela lägenheten.
Sen war det dags att bada katten, som skrek för kung och fosterland. När jag sen ska skåda mig själw i spegeln ser jag att jag inte bara har bajs öwer armen och ryggen, utan äwen bhn och håret hade fått sig en touch aw bajs också. Har nog aldrig uppskattat en dusch så mycket som jag gjorde igår.

Som sagt, känner ni att ni har lite för mycket fritid öwer, skaffa en katt. Med diarré.


Bajskatten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Är det inte på lördag vi ska ses? Kram

2011-05-09 @ 20:10:42
Postat av: Sandra

Hahaha förlåt men det var rolig läsning, förstår att det var hemskt för er och inte minst för stackars kissen. Hoppas Belarius mår bättre nu! <3

2011-07-31 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0