klassreuinon


I mars så war det den stora klassfesten som klassfesten.com annordnade, men från Kristineberg, min skola, war det 0 st som anmälde sig. Känns som att jag inte förwäntade mig nåt annat heller, då jag själw inte war så sugen på att gå på den. Intresset förswinner ju lite när ingen annan will gå...
Men anyway, nu har några från klassen styrt iordning med en helt egen klassfest för bara 9A och 9B från Kbg. Den är nu på lördag och jag är sjukt pepp. Ska bli så himla kul att se alla igen. Wissa har man ju werkligen inte sett sen man slutade 9an, speciellt dom som inte har facebook heller. Så det ska bli riktigt kul.
Anser att wåran klass, både A och B eftersom klasserna blandades om, wet inte ens om jag tillhörde A eller B, är bäst. Hade en otroligt rolig skoltid, speicellt högstadietiden.


Min klass


Andra klassen. Jag diggar att Hellens tröja är censurerad...


Emma och Elin


Tole, grawida Asja och jag


Oliwia, Janna och Klara
a.k.a Prinsessan Leia, Björn Borg och Prinsessan Leia


Nordh, Lollo och Krantz


Erlingsson, Martin och Nilsson


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket :) ja den kommer inom kort ! Kram kram

2011-05-11 @ 11:35:45
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0