Utbjuden på dejt


Tänkte bjuda på lite mer pinsamheter från mitt förflutna.

När jag war 18 år åkte jag och 3 kompisar till Bulgarien. Alla wet ju att man blir ganska populär som blondin utomlands, ware sig man will eller inte...
Jag och Klara sitter på internetcafét på hotellet och surfar samtidigt som Tracy Chapman spelas i högtalarna. Jag börjar sjunga ganska högt och inte speciellt wackert. Då säger en kille att jag har wäldigt wacker röst. Jag blir röd som en tomat i ansiktet och försöker fly in i affären som låg på andra sidan aw lobbyn.
När jag sen kommer ut därifrån så ser jag att killen och hans kompis står kwar där och tittar på mig. Jag blir jätte nerwös och försöker undwika ögonkontakt, men det hjälpte ju inte. Själwklart börjar den här killen, som faktiskt war ganska snygg, att prata med mig. Det slutar med att han frågar om han får bjuda ut mig på restaurang, han föreslog McDonalds, wow, men eftersom jag hade pojkwän på den tiden så tackade jag artigt nej. Efter att jag artigt nog hade awböjt förslaget så wisste jag inte riktigt wart jag skulle ta wägen. Jag hade ändå 3 alternatiw. Alternatiw 1 war att gå tillbaka in på internetcafét där Klara fortfarande satt, alternatiw 2 war att gå tillbaka till affären och låtsas handla något, alternatiw 3 war gå upp för trappen till wårat hotellrum.
Men istället för dessa 3 utwägar så wäljer jag att snabbt wända mig om och gå ut från hotellbyggnaden. Problemet war bara det att glasdörrarna war nyputsade så jag såg inte att dörrarna war stängda, utan drämmer rakt in i glasdörren och slår i ansiktet stenhårt.
Så det som redan war pinsamt blew ÄNNU mer pinsamt. Killen började fråga hur det gick och försökte typ trösta mig eller nåt liknande. Efter det wet jag faktiskt inte wart jag tog wägen. Den biten har jag liksom raderat från mitt minne. Synd att jag inte lyckades radera hela händelsen....



Oliwia, TeWe och jag, wild and crazy på Bulagriens gator..


Seriös posering utanför hotellrummet.


Galen dag på stranden med en påse popcorn.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är underbar med dina berättelser! :-)

2011-05-06 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0