Bad hairday!?


Hur man vinner en diskussion genom att klanka ner på någon annan:

Mikaels påhopp,
- Johanna, din frisyr alltså...
- Ja vad är det med den?
- Får jag ta en bild och lägga ut den på Facebook?
- Tycker faktiskt inte att det är nåt fel på min frilla, men nej det får du inte.

Sen frågade jag Micke A vad han tyckte:
- Micke, tycker du att jag är ful i håret?
- ........
- Va? Tycker du det?
- Måste jag svara?
- Jag tycker iallafall att jag ser så där busigt charmig ut!
- Jaså det tycker du...
- Har du käkat vitlök idag eller??!!
- ..........

Och där vann jag den diskussionen!

Den här bilden är inte från idag, men denna frisyr är också lite busig (läs skitigt och okammat)


Kommentarer
Postat av: anna

Tycker du e fin, alltid!

2011-11-02 @ 00:32:42
URL: http://blogg.mama.nu/typisktanna/
Postat av: Rebecca

Hahah. Man måste älska helt omotiverade påhopp!



Sv: Fattade inte heller först, men enligt min mormor så heter det "kalsonger" och inte "Tights" eller "leggings"R

2011-11-11 @ 13:17:38
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0