Ricinolja omgång deux!


Igår smetade jag in håret med Ricinolja igen. I samma veva försökte jag ensam-träna Hero genom att springa ut och in ifrån lägenheten. Grannen jag pratade med måste trott att jag inte hade tvättat håret på typ 4 månader eftersom det var så fett.
Det va ju inte förens jag kom in i lägenheten jag upptäckte det.
Annars hade man ju kunnat förklara att man faktiskt har laxeringsmedel i håret, så man inte framstår som ett ofräscht pucko.
Denna smörja ska ju sitta i håret ca 30 min, mitt satt i ca 5 timmar, för jag upptäckte att schampot var slut...

Jag är lika rädd varje gång jag smetar med ricinolja. Antingen att jag ska råka peta i håret och sen stoppa fingrarna i munnen eller att det på nåt sätt ska skvätta in ett par droppar i munnen när jag står med flaskan.. Det är ju kraftigt laxerande enligt bruksanvisningen.

Förra gången slickade katten mig i håret!

Måste iaf tillägga att OM håret nu inte växer som ogräs så är det sjukt bra för håret. Silkeslent och glansigt blir det!

Lägger in en bild på mig och min man som firade 1 år och 3 månaders bröllopsdag igår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0