Hatt och glajjer!


I lördags hade jag och Lisa en liten tjejfest med temat "Hatt och glasögon". Vi var inte så många men det var sjukt kul för det. Har nu lärt mig vilka man ska bjuda i fortsättningen... Är så jävla trött på folk som inte kan osa! hur svårt kan det vara på en skala? Attend, not attending. Svårare än så är det ju inte. Det var visserligen en del som inte osade på inbjudan men som åtminstonde osade till mig personligen.

Här kommer lite bilder från kvällen!


Mina jätte snygga glasögon, som jag sen tappade nånstans på dansgolvet..


Jag i min fina hatt, som jag sen antingen glömde på krogen eller i taxin... alternativt att någon stal den då okända människor skulle prova den hela tiden...


Fina Lisa som var min partner in crime för kvällens event.




Strawberry daiquiri med knappt någon Sprite i


Jennifer hade dom coolaste glajjerna. Obehagligt snygga!


Bettan va som vanligt taggad!


Fina Ullis i sin pappas gamla mössa!


Carro va även på plats!










Vad gör Bettina?






Hugo´s




Kommentarer
Postat av: Clara

Vad fina ni var! Och ni såg ut att ha haft det riktigt kul :) kram!

2011-10-03 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0