Knack knack!


Knack, knack...
- Mikael! Hero kan backa!
- Ja?
- Ja asså han backar när vi går fot.
- Okej?
- Ja, jätte duktig ju?!
- Johanna...
- Ja?
- Jag sitter och bajsar!
- Ok. Vi snackar sen då..

Idag har jag haft världens problem med min förbannade visdomstand. Hur lång tid tar det för dom att växa upp? Önskar att jag inte hade fått några alls.
Förutom att jag har ojat mig över min tand så har jag börjat måla om köksmöblerna här hemma.
Det blir riktigt fint!
Sen ska bara väggarna bli vita också..



Kommentarer
Postat av: anna

Haha du e bara för rolig!!

snygga stolarna blev, det där kommer bli riktigt schysst!

Kram big sis

2011-10-19 @ 22:18:14
URL: http://blogg.mama.nu/typisktanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0