Mobbad.


Kan nog va min tråkigaste fredag på väldigt länge. Mikael är ute och festar med jobbet och jag sitter här i soffan och glor. Kvällens höjdpunkt var när mamma kom förbi så jag kunde få snacka med någon. Hon va så hes så hon kunde knappt prata och när hon väl sa nåt så kunde jag bara uppfatta vart tredje ord.
Min dag har bestått av disk, matlagning som var jätte äcklig eftersom det var massor av broskbitar i baconet. Det är väl inget brosk på bacon?? Sen har jag målat naglarna och spelat wordfeud... Sjukt produktiv dag.
För en stund sen upptäckte jag att jag hade ätit mögligt bröd också.

Nu sitter jag här i soffan och glor. Ursäkta, men gick det inte massa bra på tvn förr på fredagar? Tyckte jämt att jag missade massa bra program när jag skulle ut och festa om fredagarna. Men nu när jag väl sitter hemma finns inget bra att titta på. Känns som hela tv-tablån hånar mig när jag kollat igenom kvällens program.

Nu är det knappt någon som lägger på wordfeud heller. Antar att dom har bättre saker för sig en fredag..

Borde skaffa barn så jag har nåt att pyssla med. Den kommer ju aldrig välja bort mig för något roligare. Inte förens den fyller 14 åtminstone.

Dagens mest spännande samtalsämne:


Kommentarer
Postat av: jessica

du har helt rätt :) mån.-tors går det alltid att hitta nåt att titta på tv:n men fredag-söndag är tv tablån bara full med skräpprogram

2011-10-15 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0