Tråkig blogg?


Mikael tycker att min blogg har blivit tråkig, att den inte håller samma standard som förr.
Man kan ju säga att det är mycket som inte håller samma standard som förr.
Exempelvis min hy.. Den har blivit som ett sandpapper, rakning av ben håller heller inte samma klass som förr. Kanske för att rakning inte är lika roligt så här års??
Men idag ska jag peela mig, raka benen och sola med Lisa. Slå på stort helt enkelt.
Sen ska vi dricka strawberry daiquiris och få på snygg-nyllena! Ju mer man dricker desto snyggare blir man ju. Eller är det dom andra som blir snyggare?

Tycker vädret är förövrigt skit, man vet inte hur man ska klä sig. Vårat förråd ser ut som skit och vi har dessvärre inte lyckats lokalisera min tjocka jacka, inga mössor eller vantar.

Ikväll blir det fest hos Spetz, kommer antagligen frysa ihjäl.

Björnfitta på huvudet, skulle nog ha köpt den vid närmare eftertanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0