Oktober


Laddade ner blogg.se´s app och det var ju hur smidigt som helst men nu funkar det inte. När tekniska saker inte fungerar utan anledning blir jag vansinnig! Så nu får jag sitta vid datan och blogg istället. Förr tyckte man det var stenålders-varning när man satt vid en stationär data men nu känns det nästan likadant om man sitter vid en laptop. Vad skulle jag ta mig till utan min iphone? Tänkte bjuda på lite oktober bilder från dom gångna åren..

2010


Reunion med kbg-brudarna hos Asja i Sthlm.
Asja, TeWe, Pus & knul, PP och Kalazic









2009


Samma månad 2009 hade vi våran första reunion fast hos mig. Klara och TeWe dock inte komma.


Nicke tillhörde ju kbg-gänget så han fick också komma. Honom hade jag inte sett på flera flera år.


Jänet


PP


Tjejfest hos Evelina


Det dracks Kallt och Varmt hela kvällen


Systeryster

2008

Plockfest hos syrran. Wilma gör mig fin i håret










Mikael hade färgat luggen kvällen till ära...

Märker nu när man går igenom alla gamla album att man festar betydligt mindre ju kallare det blir ute. Eller så har jag helt enkelt inte dokumenterat så bra... Dom flesta festerna vi hade förr var poker-fester och dom korten är ju inte så jätte upphetsande kanske. Alla sitter bara och ser sura ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0