Why?

Varför spänner jag alltid mina skinkor när jag koncentrerar mig? Blir det bättre då? Försöker lära mig att slappna av men helt plötsligt är dom spända igen.

Varför går jag hemifrån utan underkläder? När Hero blev attackerad och vi var tvungna att åka till veterinären kom jag på att jag varken hade bh eller trosor på mig under myskläderna.

Varför har jag konstiga artister inlagda på min Spotify-lista som Björn Skifs, Tic Tac Toe och Kicki Danielsson? Kan någon annan ha lagt till dom? Varför har jag inte tagit bort dom?

Varför skelar jag efter typ 3 cl vin? Tydligen gör min pappa samma sak efter alkohol men är verkligen skelögdhet på fyllan nåt genetiskt?

Varför blir jag alltid rädd av spolnings-ljudet när jag har varit på toan nattetid?

Varför blir jag alltid jätte-kissenödig när jag badar? Det spelar ingen roll om jag precis har kissat. Blåsan blir totalt sprängfylld så fort jag sätter mig i badet.

Varför är jag rädd för djur som jag kan mosa med fingret? Jag blir verkligen hysterisk om jag ser myror! Jag mår illa, får hjärtklappning, blir stressad och panikslagen. Kan man gå i KBT för det här?

Varför diggar jag takten till musik som inte ens hörs? Jag diggar JÄMT, trots att det är knäpp-tyst.

Varför nynnar jag jämt på påhittad musik? Jag nynnar alltid ihop egen musik och det är alltid en jätte töntig melodi. Nackdel: ingen kan nynna med

Varför klär jag alltid ut min hund i massa huvudbonader och assessorer när jag vet att dom skäms när man gör så?

Jo men för att du antagligen är dum i huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0