Smörgåstårta!


Idag är en riktigt jävla bra dag! Har varit så ledsen, ångestfylld och deppig dom senaste veckorna och nu kan jag äntligen pusta ut!
För ett par veckor sedan berättade mamma att hon hade hittat en knöl i bröstet. På vårdcentralen sa dom att den måste undersökas med både mamografi, ultraljud och punktering då dom inte kunde säga om det var cancer eller inte.
Min värld rasade samman. Jag ville inte måla fan på väggen men jag tänkte hela tiden "tänk om.."
Förra veckan va hon på mamografin och efter det hörde hon inte ett ljud.
Idag gjorde Jon ultraljud och efter det kunde läkaren ge mamma beskedet "Du behöver inte vara orolig, det är inte cancer."

Så idag skulle vi äta smörgåstårta utan anledning, men det blev istället en stor anledning; Fira att mamma är frisk!

Älskar dig mamma!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååhh vad glad jag blir av att höra det beskedet!!! Tack gode gud. Älsklings-Maggan <3

2012-01-25 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0