Maj


Gräset börjar bli grönt och knoppar slår ut. Folk visar mer hud och barn är ute och gapar och skriker för fulla muggar. Det växer blommor lite här och var och cigaretterna lockar mer än någonsin. Rosé-säsongen är här och likaså fräknarna. Solen skiner och getingarna har vaknat till liv. Japp. Då va det vår alltså. I år igen.

I brist på både fantasi och hjärnceller efter mina 3 hektiska pluggdagar så bjuder detta inlägg på lite maj-bilder.

2011

Debaser slussen


Hos Ankarfyr´s


Soldaten svejk


Johan tatuerar Mikael


Fräknigt värre


Kusinen och jag på Koh phangan


Vampire lounge


Fördrink hos Janet (Sirpa) innan klass-reunion


Two Tracks och Janet




Two Tracks har slagit till?










Sliten partajare


Lisa fyllde 25







2010


Kalas x3 ute i Svärtinge hos familjen Karlsson/Träff


2 3:e delar av Björnligan






Hallon kom för chipsen ja...


Och dom här två kom för ostbågarna? (Lisa, jag förväntar mig en kommentar om dina föräldrar nu)


Middag hos Clara och Jimpa












Trots rufsigt hår, sluddrigt uttal och en eventuell ledbandsreaumatism (?) har jag fått nya kompisar.


Tjejmys hos Carro






Handen...


Skoj med självutlösaren



2009







2010




Hos pappa och Anneli












Roligare än så blir det inte..








Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår vart jag fått mina svullargener ifrån nu! Bilderna från er källare var roliga, hade jag glömt bort! :)

2012-05-19 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0