Anyone?

Är det ens någon som hänger på min blogg nu förtiden? Dom få läsarna jag en gång hade har nog gjort slut med mig för längesen.
Finner varken ro eller inspiration att blogga längre.

Men en sak som jag har gått och grubblat över ett tag nu är; hur kom man på idén med tampong? Råkade någon stoppa upp något där av misstag och kände efteråt att det va läge att ta patent på påhittet?
Får nog googla på detta tror jag.

För er som läste mitt förra inlägg ang finger-i-rumpan-upplevelsen kan jag nu informera att jag ska göra min koloskopi på tisdag nästa vecka och det ska ju bli otroligt spännande. Om man ändå kunde få göra såna här aktiviteter lite oftare. Livet kan ju annars bli lite väl monotont och tråkigt...


Kommentarer
Postat av: anna

Ja du det där tål att funderas på och nej du gör ju inte värst många inlägg här!
Kram

2013-02-19 @ 08:30:53
URL: http://jagochmittbanditgng.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vill önska dig lycka till med koloskopin!
Vi har full koll på din blogg, trots att det varit lite öde här. Men jag älskar dina inlägg!!! :-)

2013-02-19 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0