3 dagar kvar..

Eftersom jag hade legat i influensa precis innan jag skulle göra koloskopin sist så blev den inställd eftersom man inte ska ha haft feber precis innan undersökningen.
Jag blev både lättad av att tiden blev inställd samtidigt som jag ville få skiten överstökad.
Tänkte att jag säkert skulle få vänta jättelänge på att få en ny tid, men nejdå, redan dagen efter så damp det ner en ny kallelse. Dom vill med andra ord in i min stjärt så fort som möjligt.

Nu är jag jättenervös, redan 3 dagar innan. Har snöat in mig på själva slangen och vilken väg den faktiskt ska in. Måste ju kännas som att bli våldtagen i stjärten av en lång orm!

Så idag mår jag illa av oro, magen är i uppror och psyket är galet instabilt. Blir att ligga i fosterställning hela dagen och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0