MELLO FFS!

Är så trött på att varje lördagkväll läsa folks gnälliga kommentarer på FB om melodifestivalen!
Jag har sett Melodifestivalen 1 eller 2 gånger detta år (och det va pga att folket vi umgicks med ville se) och jag tyckte väl inget bidrag va något att ha, MEN jag blir trött på att samma människor tittar på det varje lördag för att sen klaga på varenda bidrag.

TITTA INTE PÅ MELLO DÅ!

Jag känner att jag inte behöver titta på alla bidrag för att om någon är värd att gå vidare så röstar folket på den låten och då kommer jag få höra den låten tjatas sönder på radion iallafall. Frivilligt eller oftivilligt - jag kommer höra den!

Samma sak med idol, vem vill se tondöva muppar på deras audition? Då ser jag ju hellre när dom 10 bästa har valts ut för att slippa se dom som inte kan sjunga.

Återigen, har Mello haft dåliga bidrag 3 lördagar i rad och du har klagat varenda gång på sociala nätverk - Titta inte då på Mello i fortsättningen!

Du kommer ändå inte undgå "favoriterna" eftersom radion kommer tjata sönder låten inom 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0