Har vi gjort slut?


Har inte bloggat på flera veckor. Har legat på en stabil 2-siffrig besökskvot under denna blogg-torka och idag, helt plötsligt, hade jag 40 fler besökare..
Undrar varför?
Jo, för folk runt omkring har nog fått för sig att jag och Mikael har gjort slut (säger man så när man är gift?)
Och jag kan här med meddela er att jag och Mikael HAR gjort slut - på vårt eviga samlande. Inte med varandra.

Så min (Mikaels) slutsats var att folket runt om oss har trott att jag säljer av med saker pga en separation, därav en grav ökning på min blogg.

Fy skäms, letar ni mumsig skilsmässo-info på min blogg? 

Vi ansåg att man inte behöver äga 13 mattor, 24 afrikanska trämasker, 19 olika sorters lampor och annat onödigt bråte vi har samlat på oss under våra 8 år tillsammans.. Så det handlar helt enkelt bara om en rejäl och helt normal utrensning. Upphetsande va?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va?? Haha. Den tanken slog mig inte ens! Men sen är ju "överanalysera" folks andranamn.

2014-01-28 @ 08:31:08
URL: http://delatmed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0